Drukarnia5222815

From Polychromatic

Już od lat przemysł odzieżowy bardzo się zmienia, szczególnie jest to widoczne na przykładzie klasy średniej i niższej. Dziś na rynku jest dostępna odzież w każdym projekcie i każdym materiale. Jedną z najlepszych rzeczy jaka zagościła w odzieży dzięki nowej technologii są nadruki na koszulkach. Co to właściwie taki nadruk na koszulce? Jestem przekonany, że widziałeś niejeden raz koszulki z milionem wzorów, bowiem były i są one w produkcji masowej na całym świecie. Oczywiście wiele z tych wzorów często się powtarza, ale wielu ludzi ma nadruki na koszulkach, które są dla nich naprawdę wielce unikatowe. Sitodruk sprawił, że dzisiaj każda koszulka może być inna. Sitodruk to możliwość umieszczenia własnego wzoru na koszulce. Dosłownie wszystko może być na niej umieszczone. Może być to zdjęcie, rysunek czy cokolwiek innego. Właśnie po to zostały opracowane różnorodne techniki drukarskie. I właśnie www.inna.pl jest jedną z nich. Każda ma minusy, jak i plusy. Jednak wydaje się, że sitodruk jest najbardziej popularny. Dlaczego powinno się używać właśnie tej metody? Bo ten sposób daje nam naprawdę wysokiej jakości nadruki.

Poprzez sitodruk otrzymuje się bardzo trwałe i solidne nadruki na koszulkach. Jeśli weźmiemy pod uwagę wskaźnik jakości do ceny to metoda ta okazuje się dodatkowo bardzo ekonomiczna. Minusem jest to, że w przypadku wielo kolorowych projektów ta metoda nie do końca się sprawdza. Jest ona także czasochłonna. Jest jeszcze inna metoda dość popularna w ostatnich latach- jest to metoda zwana termiczną. Ta metoda drukowania ma wielką zaletę tego rodzaju, że daje możliwość pełno kolorowych wydruków, w efekcie nadruki wyglądają jak obraz czy zdjęcie. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu ta metoda pozwala ci na drukowanie każdego projektu. Trzeba jednak przyznać, że jakościowo ta metoda nie zachwyca, jest gorsza od innych- już po kilkudziesięciu praniach nadruk zaczyna się zmywać, a także i pękać. Jest jeszcze jedna metoda, gdzie drukuje się pośrednio. Ta metoda jest niesamowicie sprawna- co jest jej główną korzyścią i to sprawia, że proces samego drukowania jest dużo bardziej szybszy niż w innych metodach. Duża konfigurowalność pozwala także na otrzymanie dokładnie tego czego chcesz, nadruki na koszulkach są niesamowicie konfigurowalne. Jednak nie sprawdza się na ciemnych koszulkach.

A więc istnieje wiele metod drukowania nadruków na koszulkach na rynku. Niektóre firmy korzystają jedynie z najbardziej powszechnej z nich. Jest to metoda zwana sitodruk. Inne metody to termiczna, cyfrowa- tak jak wspominaliśmy. Jest jeszcze metoda winylu. Oczywiście żadna technika nie jest doskonała. Zwróćmy uwagę jednak na ich podobne cechy. Każda metoda może być stosowana do nadruków na topy, koszule, bluzy lub t-shirty. Każda metoda może być stosowana do dużych zamówień i zleceń masowych. Odnosi się to także do odzieży promocyjnej lub ubrań roboczych. Chociaż każda metoda może być stosowana dla każdej z tych możliwości, metody te nie są identyczne. Każda metoda ma swoje plusy i minusy. Każdy może dać coś więcej i dać Ci czegoś mniej. Każda metoda jest używana na nadruki na koszulkach. W tym artykule zostały omówiono niektóre z pozytywnych punktów i niektóre z negatywnych punktów metod. Dzięki temu wyraźnie widać, że metoda zwana sitodruk to najlepszy sposób. Więc jeśli jesteś już w branży poligraficznej lub chcesz mieć nadruk na koszuli lub jeśli jesteś po prostu ciekawy tej metody to zasięgnij do sieci internetowej po więcej informacji. To na pewno zaspokoi twoją ciekawość.

Personal tools